livets sarkasm

Ju mer jag e med människor desto mer tappar jag respekten för dem, Det enda folk glr emot varandra e å snakka skit, gå bakom ryggen . lägga näsan i blöt, svika, mm listan kan göras lång. Det finns nog längre listor på vilka brister vi som människor har än vilka positiva egenheter vi har. Visst det låter negativt men det e ju  för tusan så det e. Alla tycker vi olika jag e nog en av dem som föredrar att umgås med djur istället för människor. djur e ärliga , antingen hatar de dej eller så älskar de dej å de visar de. de spelar inga falska spel. Allt jag skriver e av egen erfarenhet.  finns nog många människor som e bra, men jag har sett den andra biten för de mesta...
jaja nu ha rjag skrivit av mig lite iaf.
Hoppas alla har det bra där ute i världen.
ingen kan göra allt men alla kan göra något., kämpar vi tillsammans för att få ett bättre samhälle å leva i där alla kan lita på varandra så skulle världen gå åt rätt håll.
Kram på er

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0