ingenting

Det känns som att jag är ingenting längre, ett liv fyllt av misshandel och sorger vad är det för ett liv?
Varenda dag fejkar jag mina skratt för att folk inte ska se smärtan och sorgen.
Jag minns inte ens hur det känns att verkligen vara lycklig.
Jag har försökt så många gånger men nu har det gått för långt.
jag kämpar varje dag för att kunna överleva, vet ni hur det känns när det är en enda stor kraft ansträngning att bara andas.
Mitt hjärta är helt krossad men jag lever fortfarande kvar. Försöker att skratta bort allting så att ingen ser hur jag känner, Hur alla mina tankar dödar och hur all smärta bränns.

Jag skriker ut efter hjälp men ingen jävlel vill höra, alla bara struntar i en.
Meningen med livet är borta och jag gråter mer än ler.

Det är är helt sjukt och ni förstår inte ett skit.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0